Mesafeli Satış Sözleşmesi

 

Bolero Çorap İplik ve Tekstil San. Tic. Ltd. Şti. ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış Sözleşmesidir.

Madde - 1
İşbu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.

 

Madde - 2
SATICI BİLGİLERİ
Bolero Çorap İplik ve Tekstil San. Tic. Ltd. Şti.
Adres: Dolmabahçe Cd. No:12 Haraççı 34281 Arnavutköy/İstanbul
Vergi Dairesi: Küçükköy / 1790597586
Ticaret Sicil No: 724091
Telefon: +90 (212) 438 33 02
Fax: +90 (212) 438 42 20
E-Posta: [email protected]

Madde - 3
ALICI BİLGİLERİ
Tüm üyeler: Bolero Çorap İplik ve Tekstil San. Tic. Ltd. Şti. Firmasının e-ticaret mağazası www.Bolero.com.tr'ye üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).

Madde - 4
SÖZLEŞME KONUSU VE ÜRÜN BİLGİLERİ:
Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Şekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden değişiklik gösterebilmektedir.

Madde - 5
GENEL HÜKÜMLER
5.1 - ALICI, Madde 4’te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.2 - Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için alicinin yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde alici veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir.
5.3 - Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kurulusun teslimatı kabul etmemesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.4 - " SATICI , sözleşme konusu ürünün saglam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanim kilavuzlari ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
5.5 - Sözleşme konusu ürünün teslimi için işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmis olmasi ve satis bedelinin alicinin tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmis olmasi sarttir. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmus kabul edilir.
5.6 - Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartinin alicinin kusurundan kaynaklanmayan bir sekilde yetkisiz kisilerce haksiz veya hukuka aykırı olarak kullanilmasi nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satis sözlesmesinde belirttigi kişi veya kuruma teslim edilmis olan ürünü 3 iş günü içinde SATICI ya göndermek zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.
5.7 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulasimin kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözlesme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alici siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasina kadar ertelenmesi haklarindan birini kullanabilir. Alıcının siparişi iptal etmesi halinde, SATICI 7 gün içinde alıcıya ait kredi kartı fişinin iptali ve ilgili tutarin alicinin hesabina iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girişimde bulunur ve yapılan işlem elektronik posta aracılığı ile ALICIya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayi SATICI sorumlu tutulamaz.
5.8 - ALICI ve/veya ALIC’Inın teslimat yapilmasi istedigi kisi ve/veya kurumlara teslim edilmis olan ürünlerin arızalı veya bozuk olmasi durumunda, garanti sartlari içinde gerekli onarim veya değiştirme işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafından teslim aldığı tarihten başlayarak 7 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafindan karsilanir. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almis oldugu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadır.
5.9 - İşbu sözleşme, ALICI tarafından imzalanıp SATICI'ya faks veya e-posta yolu ile ulaştırılmasından sonra geçerlilik kazanır.

Madde - 6
CAYMA HAKKI:
ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün
olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da
Yönetmelik gereği mümkün değildir.
Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.

Madde - 7
YETKİLİ MAHKEME:
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI’nın veya SATICI’nın yerlesim yerindeki TÜKETICI MAHKEMELERI yetkilidir. Siparişin elektronik ortamda onaylanması durumunda, ALICI işbu sözleşmenin tüm hükümlerini kabul etmis sayilir

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR